Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa komputera MS Ofice
Cieszyn
Nie dotyczy
1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Stanowisko pracy | Firma | Lokalizacja | Data publikacji | |
---|---|---|---|---|
Technik ds. Utrzymania Obiektu |
Klient portalu Praca.pl |
śląskie / Katowice |
Codzienna kontrola oraz konserwacja instalacji technicznych (elektrycznych, HVAC, wod-kan, BMS, SAP). Utrzymanie sprawności urządzeń i instalacji — diagnoza, naprawy, reagowanie na zgłoszenia. Współpraca z firmami zewnętrznymi – nadzór nad jakością i... |
2025-05-01 |
Specjalista ds. obsługi klienta |
Klient portalu Praca.pl |
śląskie / Katowice |
Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail. Raportowanie w systemie CRM. Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta. Znajomość j. niemieckiego - C1 i angielskiego - B2.... |
2025-05-01 |
Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacyja) |
Concentrix |
śląskie / Katowice |
Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i... |
2025-05-01 |
Konsultant telefoniczny |
Concentrix |
śląskie / Katowice |
Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM, dbając o szczegóły. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Minimum rok... |
2025-05-01 |
Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów |
Klient portalu Praca.pl |
śląskie / Katowice |
Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta. Biegła... |
2025-05-01 |
Specjalista ds. Reklamacji |
AGATA Spółka Akcyjna |
śląskie / Gliwice |
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie... |
2025-04-30 |