Pracownik biurowo-gospodarczy (staż)

Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Pracownik biurowo-gospodarczy (staż)
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/0422
OBOWIĄZKI:
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Zobacz najnowsze ogłoszenia

Stanowisko pracy Firma Lokalizacja Data publikacji

Technik ds. Utrzymania Obiektu

Klient portalu Praca.pl

śląskie / Katowice

Codzienna kontrola oraz konserwacja instalacji technicznych (elektrycznych, HVAC, wod-kan, BMS, SAP). Utrzymanie sprawności urządzeń i instalacji — diagnoza, naprawy, reagowanie na zgłoszenia. Współpraca z firmami zewnętrznymi – nadzór nad jakością i...

2025-05-01

Specjalista ds. obsługi klienta

Klient portalu Praca.pl

śląskie / Katowice

Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail. Raportowanie w systemie CRM. Nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta. Znajomość j. niemieckiego - C1 i angielskiego - B2....

2025-05-01

Specjalista ds. obsługi klienta (motoryzacyja)

Concentrix

śląskie / Katowice

Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i...

2025-05-01

Konsultant telefoniczny

Concentrix

śląskie / Katowice

Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM, dbając o szczegóły. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Minimum rok...

2025-05-01

Pracownik ds. Telefonicznej Obsługi Klientów

Klient portalu Praca.pl

śląskie / Katowice

Obsługa klienta poprzez telefon, mail i chat. Dokumentowanie każdej interakcji w systemie CRM. Współpraca w zespole dla lepszej jakości obsługi i efektywnego rozwiązywania problemów. Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta. Biegła...

2025-05-01

Specjalista ds. Reklamacji

AGATA Spółka Akcyjna

śląskie / Gliwice

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

2025-04-30