Młodszy/a specjalista/-ka ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Młodszy/a specjalista/-ka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0522
OBOWIĄZKI:
Wykształcenie: min.średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów B2B w branży produkcyjnej, metalurgicznej, mechanicznej, technologicznej, motoryzacyjnej; umiejętności sprzedażowe, negocjacyjne; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat.B; gotowość do podróży służbowych; zakres obowiązków: aktywna sprzedaż szkoleń, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert; wizyty u klienta, prezentacja usług szkoleniowych; przygotowywanie, organizacja i nadzorowanie procesów szkoleniowych (m.in. sprawy techniczne), ewaluacja szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; wkład w rozwój nowych usług szkoleniowych; budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientem; analizowanie rynku, podejmowanie działań mających na celu zwiększenie konkurencyjności Firmy; realizacja założonych planów sprzedażowych; udział w targach i konferencjach branżowych; oferta również dla osób z niepełnosprawnościami; miejsce pracy: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Zobacz najnowsze ogłoszenia

Stanowisko pracy Firma Lokalizacja Data publikacji

Pracownik telefonicznej obsługi klienta (również z orzeczeniem)

ManpowerGroup

śląskie / Katowice

Miejsce pracy przystosowane dla osób z niektórymi typami niepełnosprawności. Zadania: Obsługa klienta (klienci indywidualni i biznesowi) w ramach połączeń przychodzących – telefon i czat Bieżące odpowiadanie na zapytania klientów – wsparcie klienta w...

2025-04-24

Konsultant ds. obsługi klienta

Concentrix

śląskie / Katowice

Obsługa komunikacji z klientami poprzez telefony, e-maile i czaty. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych. Przygotowywanie raportów opisujących stwierdzone problemy. Opracowywanie procedur technicznych oraz wsparcie klientów w zakresie usług...

2025-04-24

Handlowiec

ManpowerGroup

śląskie / Tychy

Praca na terenie całej Polski Zadania: Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami oraz dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Pozyskiwanie nowych klientów Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz...

2025-04-24

Operator maszyn

ManpowerGroup

śląskie / Bielsko-Biała

Zadania: Obsługa maszyn produkcyjnych Wykonywanie prostych napraw Dbałość o przestrzeganie zasad BHP podczas pracy na maszynach Wymagania: Dyspozycyjność do pracy w systemie 3-zmianowym Umiejętność pracy w zespole Zdolności manualne Oferta: Wynagrodzenie...

2025-04-24

Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim

Concentrix

śląskie / Katowice

Zarządzanie zgłoszeniami klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile oraz czaty. Identfikacja problemów technicznych oraz ich rozwiązywanie. Przygotowywanie raportów dotyczących wyzwań technicznych. Obsługa klientów w zakresie usług gwarancyjnych i...

2025-04-24

Lider Zespołu Sprzedaży

Prudential Polska Sp. z o.o.

śląskie / Katowice

Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań należeć...

2025-04-24