Główny specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/0605
OBOWIĄZKI:
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego klienta, poprawki i zmiany klienta; 4. Zatwierdzanie i wprowadzanie zamówień zakupu klientów w ramach określonego celu; 5. Zapewnia terminowe rozwiązywanie wszystkich potencjalnych przeszkód uniemożliwiających płynne przetwarzanie zamówień (rozbieżności cenowe, blokady kredytowe, wykluczenie materiałów itp.).6. Kontakty z współpracownikami w międzynarodowej organizacji w języku angielskim. Praca z angielskojęzyczną dokumentacją.- Godziny pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Sumienność
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość programów SAP, InContact, Nex. Wymagana precyzyjność, punktualność, umiejętność współpracy z zespołem, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność. Wymagana znajomość języka angielskiego (firma nie wymaga certyfikatów, weryfikacja podczas rozmowy o pracę).

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 8 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Zobacz najnowsze ogłoszenia

Stanowisko pracy Firma Lokalizacja Data publikacji

Konsultant Telefoniczny

Klient portalu Praca.pl

śląskie / Katowice

Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych i biznesowych poprzez połączenia telefoniczne oraz czat. Udzielanie wsparcia, rozwiązywanie problemów oraz doradzanie w zakresie dostępnych usług. Informowanie o nowościach i ofertach firmy. Wykształcenie...

2025-04-19

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Concentrix

śląskie / Katowice

Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Biegła...

2025-04-19

Inżynier ds. Sprzedaży

Praca.pl Sp. z o.o.

śląskie / Katowice

Opis stanowiska: Wsparcie doradcze dla zespołu sprzedaży. Tworzenie prezentacji i specyfikacji technicznych. Organizacja i przeprowadzanie pokazów technicznych. Interakcja z międzynarodowymi klientami. Delegacje zagraniczne dla prezentacji i dostaw. Wymagania:...

2025-04-19

Kierownik obiektu

RETS Sp. z o.o.

śląskie / Zabrze

Twój zakres obowiązków: Zapewnienie prawidłowej pracy instalacji i urządzeń technicznych (nadzór nad eksploatacją i konserwacją) w Obiekcie; Nadzór i koordynacja prac wykonywanych na odrębne zlecenie, uczestniczenie w odbiorach robót; Rozliczanie mediów,...

2025-04-19

Praktykant / Praktykantka w obszarze Energetyki w Orange

Orange Polska S.A.

śląskie / Katowice

Poznasz najnowsze urządzenia telekomunikacyjne, systemy zasilania i klimatyzacji stosowane w sieci Orange. Zrozumiesz, jak działa sieć telekomunikacyjna, jak jest zarządzana i nadzorowana. Zdobędziesz praktyczne umiejętności: będziesz uczestniczyć w...

2025-04-19

Operator Maszyn

OK JOB Sp. z o.o.

śląskie / Gliwice

Opis stanowiska Praca na linii produkcyjnej Kontrola jakości produkowanych wyrobów Dbanie o porządek na stanowisku pracy Wymagania Gotowość do pracy w systemie trzyzmianowym Zdolności manualne, dbałość o szczegóły Umiejętność pracy w zespole Mile...

2025-04-19